wtorek, 23 lipca 2013

Sleek Line - intensywna pielęgnacja oraz regeneracja zniszczonych włosów.

Witajcie Kochani :)

  Dzisiaj postanowiłam dodać jeszcze jeden post o moich ulubionych kosmetykach do pielęgnacji włosów. A mianowicie o szamponie i balsamie Sleek Line.




  Obecnie mam już bardzo długie włosy, o które muszę bardzo dbać i pielęgnować. Spowodowane jest to częstym farbowaniem, dekoloryzacją, itp zabiegami. W innym przypadku zaczynają mi się łamać, rozdwajać, kołtunić, puszyć itp.

  Próbowałam wielu kosmetyków z różnych drogerii oraz firm, niektóre były dobre, inne nie, aż trafiłam przypadkiem na tą markę - moje cudeńka :). Po przeczytaniu bardzo wielu opinii na temat tych produktów, sama również postanowiłam wypróbować te kosmetyki.

Używam oczywiście o wiele więcej kosmetyków, a niżeli tylko te 2 z serii Sleek Line, jednak w 100% mogę polecić zarówno szampon, jak i balsam :)

  Od kiedy zaczęłam używać tych kosmetyków struktura moich włosów znacznie się poprawiła, włosy już nie rozdwajają się, mają piękny kolor oraz co najważniejsze, zauważyłam, że co raz mniej mi się łamią :) więc, czego chcieć więcej. Dodam, że kosmetyków tych używam dopiero od 2 miesięcy.

Są one bardzo wydajne (1 L) , pięknie pachną oraz są przede wszystkim skuteczne i tanie ( w internecie koszt jednej butelki to ok 10 zł + koszt przesyłki), można je nabyć również w salonach fryzjerskich, jednak cena jest wtedy zdecydowanie wyższa.

Ogólna ocena 5/5 :)

A Wy macie jakieś sprawdzone kosmetyki do regeneracji i odbudowy zniszczonych włosów? :)

Pozdrawiam cieplutko w ten zimny i ponury dzień z Gdańska :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz