środa, 24 lipca 2013

Skuteczne sposoby na walkę z trądzikiem i niedoskonałościami! La Roche Posay.

Witajcie Kochani :)

  Dzisiaj postanowiłam przedstawić Wam jeden z moich ulubionych kosmetyków przeznaczonych do walki z trądzikiem. A mianowicie La Roche-Posay Effaclar - żel do mycia twarzy.


     

  Bardzo wiele osób boryka się z tym problemem - trądzik, niedoskonałości, zaskórniaki, błyszczenie skóry, itp nieprzyjemne oznaki dojrzewania. Ale nie tylko :) Ja niestety mam problem z trądzikiem od bardzo wielu lat. I mimo, iż mam już 26 lat ( okres dojrzewania mam już stanowczo za sobą), nadal mam problemy z cerą i to nie małe.

  Przetestowałam wiele kosmetyków, aż w końcu trafiłam na La Roche-Posay Effaclar :) Cudo za niewielki pieniądze :) Nie dość, że skutecznie pomaga, to jeszcze nie wysusza skóry oraz zapobiega ponownemu zanieczyszczaniu skóry.


  Zdecydowanie polecam Każdemu do stosowania tego żelu zarówno rano, jak i wieczorem zamiast mydła itp środków do mycia twarzy.

  Teraz krótka informacja od producenta o produkcie:

Żel przeznaczony jest dla skóry wrażliwej oraz tłustej. Nie zawiera mydła, jest bez barwników oraz bez dodatku alkoholu, bardzo delikatny.  Żel zawiera natomiast Wodę termalną (pH 5,5) , która koi i łagodzi podrażnienia.

  Moja opinia:

  - dogłębne oczyszczenie skóry,
  - likwidacja zaskórników, trądziku,
  - piękny zapach,
  - delikatnie się pieni, dzięki czemu nie podrażnia skóry,
  - przyzwoita cena ( ok. 35 zł / 200 ml )
  - bardzo wydajne opakowanie, starcza na co najmniej 3 miesiące,
  - nie wysusza skóry

Minusów brak jak dla mnie :)

A jaka jest Wasza opinia na temat tego produktu ? :) Zapraszam na mojego bloga :)

Buziaczki z pochmurnego Gdańska :)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz