piątek, 26 lipca 2013

Dzisiejsze zakupy torebki chanelki Mohito

Witajcie Kochani :)

  Dzisiaj przygotowałam dla Was 2 posty :) Na sam początek chciałabym Wam pokazać, co udało mi się dzisiaj kupić :) Oczywiście są to torebki. Mam mega słabość zarówno do torebek, jak i butów :) Z resztą zawsze wszystkiego mi brakuje, mimo, że nie mam już miejsca w szafie :( Ale pewnie Większość z Was również ma podobnie, co ja. W końcu jesteśmy kobietami :) Każda z nas chce przepięknie wyglądać :)


   Dzisiaj kupiłam 2 torebki Mohito, jedną z przeceny, drugą natomiast z najnowszej kolekcji :) Założenie było takie, że kupię jedną, no ale czasem trzeba zaszaleć. Prawda Kochane? :)

               


Cena dla zainteresowanych :

niebiesko - morska chanelka - nowa kolekcja 69,99 zł ( chciałam kupić beżową, jednak w całym Gdańsku nie było, nie ma i nie będzie tego koloru niestety )

brzoskwiniowo - beżowa z kokardką - przeceniona z 79,99 zł na 54,99 zł


Polecam, są przepiękne i będą pasować do wielu stylizacji :)

A jak to u Was jest ze słabością do torebek? Również macie tak jak ja? :)

Pozdrawiam serdecznie, buziaki :)

4 komentarze:

  1. bardzo udane zakupy miałaś, podoba mi się szczególnie ta brzoskwiniowa ;)
    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję bardzo Kochana, również jestem zadowolona z tych zakupów ;) i zdecydowanie obie polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A wiesz może czy w Gdańsku jest jeszcze jakiś sklep Mohito poza tymi w Galerii Przymorze i Alfa Centrum?

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba jeszcze jest Kochana w Galerii Osowa ;) , ale nie wiem tego na 100%, bo nigdy tam jeszcze nie byłam :) nie było jakoś okazji :)

    OdpowiedzUsuń