poniedziałek, 2 września 2013

Suchy szampon Schauma - "Świeżość bawełny" - Schwarzkopf

Hey Kobietki :)

  Po kolejnym długim leniwym tygodniu, przychodzę do Was zmotywowana do działania i z nowym postem, mimo, że pogoda za oknem wręcz odpycha od czegokolwiek. Ale ważne, to się nie poddawać :) Dzisiaj napiszę króciutko o suchym szamponie Schauma - "Świeżość bawełny" firmy Schwarzkopf, który ostatnio zakupiłam w Rossmannie w pośpiechu.



  Nigdy nie byłam przekonana do kosmetyków tej firmy. Jakoś albo nie trafiały one w mój gust, albo były dla mnie nijakie. Tym razem również niestety, ale więcej jest minusów, niż plusów.

Mam bardzo długie włosy i czasem po prostu z lenistwa nie chce mi się ich myć codziennie. Dlatego idealnym rozwiązaniem dla mnie, jak i dla innych Kobiet, które również mają taki problem, jest właśnie suchy szampon. Dla mnie osobiście, jeden z najlepszych i najpotrzebniejszych kosmetyków do pielęgnacji :D

  Krótka notatka od Producenta o produkcie :
 - szampon jest do włosów lekko po mocno przetłuszczających się,
 - zapobiega ich przetłuszczaniu i daje dodatkowo 1 dzień świeżości włosom,
 - 100% siły i 100% blasku

Moja ocena:

PLUSY:
 - plusem jest na pewno cena, ok 10 zł, większość szamponów kosztuje mniej więcej 15 zł i więcej
 - kolejny plus to dostępność, jest praktycznie do nabycia w każdej drogerii, ja kupiłam swój w Rossmann

MINUSY:
 - kolejnym plusem/ minusem - nawet nie wiem, jak to zakwalifikować jest ta moc odświeżania, niby efekty są po jego zastosowaniu, ale na pewno nie trwają 24 godz.
 - kolejnym minusem jest zapach, bardzo mocno czuć alkohol, a potem intensywny męski zapach, dla mnie trochę przesadny wręcz
 - słabo wydajny, starcza na bardzo krótko, ja używałam go dopiero 3 razy, aż już jest prawie pusty
  - pozostawia na głowie dosłownie kołtuny, można czesać włosy kilkanaście razy, a i tak po jakimś czasie będą one wyglądać tak niedbale, że brak niestety słów - a przecież żadna z Nas tego nie lubi :(


Podsumowując nie polecam raczej, chyba, że akurat nie będzie innego pod ręką, a będziemy go potrzebować bezwarunkowo i natychmiast. W innym przypadku proponuję się zastanowić :)

Testowałam kilka rodzai tych szamponów, różnych marek i ten jest zdecydowanie najgorszy póki co.

A Wy Kochane, jakie macie odczucia na temat tego szamponu?

Pozdrawiam cieplutko:*


5 komentarzy:

  1. też go nie lubię ;/
    nic nie daje i zostawia biały osad..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda Kochana, pozostawia biały osad - który wygląda bardzo nieestetycznie , pozdrówki :*

      Usuń
  2. oo jak czuć alkohol to kiepsko:(
    ps. Jak zobaczyłam pod jakim nickiem mnie obserwujesz, to w pierwszej chwili pomyślałam, że jesteś moją znajomą:P mam koleżankę o tym samym imieniu i nazwisku;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak niestety czuć alkohol..i po kolejnym dniu testowania, odradzam już w 10001%, bo można dostać przy okazji jakiegoś uczulenia, co niestety mi się przytrafiło :( Heh no tak moich imienniczek z tym samym nazwiskiem jest kilka :) pozdrówki :*

      Usuń
  3. Nie używałam jeszcze żadnego suchego szamponu:(

    OdpowiedzUsuń