wtorek, 20 sierpnia 2013

Nowości w mojej kosmetyczce , promocje Rossmann

Witajcie Kochane :)

 

  Przedstawiam Wam moje wczorajsze zakupy w Rossmannie ( na wybrane produkty obecnie są promocje), więc nie mogłam się oprzeć, żeby nie kupić sobie paru drobiazgów. Oraz moją wygraną na jednym z portali.

Jestem z tych osób, które uwielbiają testować co raz to nowe kosmetyki, oczywiście mam też te sprawdzone, które stosuję non stop, ale nie ogranicza mnie to do korzystania tylko z tych produktów.


Oczywiście po przetestowaniu każdego z nich, dodam odpowiednią recenzję :)

Lista produktów:

1) Biosilk 15 ml - promocja w Rossmann z 6 zł na ok 2,50 zł
2) Woda perfumowana Adidas - promocja Rossmann z 15 zł na ok 8 zł 
3) Pantine Pro-V - promocja Rossmann z 18 zł na ok 12 zł
4) Puder brązujący Honolulu by W7 - wygrana, cena ok 12 zł
5) Zestaw 12 cieni Technic - wygrana, cena ok 12 zł
6) Nivea Lip Butter - Rossmann, cena ok 10 zł ( w Biedronce obecnie w promocji w cenie 7 zł - jednak nie ma wszystkich smaków - w tym maliny)

A Wy moje drogie skorzystałyście już z promocji w Rossmann ? Trwa ona do 29.08

Pozdrawiam cieplutko z pochmurnego Gdańska :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz