czwartek, 22 sierpnia 2013

Tonik Soraya - Kolagen Elastyna - skuteczna walka z pierwszymi oznakami starzenia się skóry

Hey :)

  Dzisiaj króciutki pościk o toniku bezalkoholowym Soraya - Kolagen Elastyna.

Od zawsze miałam ogromne problemy z marszczeniem czoła, co z wiekiem zaskutkowało u mnie pojawianiem się pierwszych mimicznych zmarszczek. Na pewno wiele z Was ma podobny problem, nie tylko na czole, ale również wokół oczu, czy też ust. Ja osobiście nie wyobrażam sobie, żeby w tak młodym wieku (26 lat), pozwolić sobie na ich pogłębianie się. Bo co to będzie za kilka lat :), jak ja już teraz mam taki problem. A niestety, ale bardzo ciężko jest to ukryć nawet pod makijażem. Więc postanowiłam działać :) I zacząć używać kosmetyków z kolagenem.

  Wiadome jest również, że każda kobieta powinna już w wieku 25 lat zacząć stosować kosmetyki z kolagenem. Dzięki którym, zostanie spowolniony proces starzenia się skóry. A skóra zachowa swój piękny, młody wygląd.

  Jeżeli chodzi o tonik polecam właśnie Soraya :) 


Krótka notatka o produkcie, wg producenta:

- Dokładne oczyszczenie i nawilżenie skóry,
- zawartość witaminy A i E zapewnia doskonałą ochronę dojrzałej skóry, 
- prowitamina B5 nadaje skórze miękkości oraz łagodzi podrażnienia,
- wygładza skórę.

Moja opinia:

- Tonik faktycznie dobrze oczyszcza skórę, po jego zastosowaniu jest ona gładka oraz bardziej elastyczna,
- po dłuższym stosowaniu można zauważyć efekty wygładzenia, 
- zmarszczki mimiczne są o wiele mniej widoczne i delikatniejsze, 
- nie podrażnia skóry,
- niestety minusem dla mnie jest bardzo długi czas wchłaniania się produktu, niby powierzchownie skóra jest sucha, ale np przy natychmiastowym użyciu podkładu, podkład niestety, ale nie rozprowadza się prawidłowo i tworzą się zacieki i plamki na skórze, 
- bardzo wydajny ( 200 ml ) oraz stosunkowo niedrogi ( ok 14 zł),

A Wy macie jakieś sprawdzone toniki z kolagenem, które warto wypróbować ? :)


Polecam i pozdrawiam Kochane :)




3 komentarze:

  1. Ja twarz odświeżam hydrolatem z kwiatu pomarańczy :) Jedyny tonik, jaki mam to z 6% kwasem PHA. Właśnie doszło do mnie, że powinnam sobie jakiś kupić...

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana polecam ten tonik w 100% :) jestem bardzo z niego zadowolona :) ale zaciekawiłaś mnie tym hydrolatem z kwiatu pomarańczy, zdecydowanie chyba go wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Toniku kolagen i elastyna używam juz od kilku miesięcy i jestem z niego bardzo zadowolona. Tonik super oczyszcza i odświeża skore. Usuwa resztki makijażu, i drobne zanieczyszczenia, Po użyciu skora jest dobrze nawilżona i wygładzona. Przy dłuższym stosowaniu widać efekt uelastycznienia i wygładzenia zmarszczek - produkt wydajny i w przystepnej cenie moj faworyt:)

    OdpowiedzUsuń