czwartek, 28 listopada 2013

Podręczna kosmetyczka

Hey Kochane :)

  Dzisiaj pościk na szybko :)

Chciałabym Wam pokazać, w jaki sposób przechowuję swoje podstawowe i podręczne kolorowe kosmetyki do makijażu :). Z racji tego, że od paru lat nie mieszkam już sama na stancji (niestety, póki co nie stać mnie na własne mieszkanko)- muszę w miarę możliwości kombinować, w jaki sposób przechowywać swoje rzeczy, żeby wszystko pomieścić. Posiadam multum ubrań, torebek, wszelkiego typu dodatków oraz kosmetyków, więc jest to nie lada wyzwanie, pomieścić to wszystko w jednym pokoju :).

Kolorowe kosmetyki przechowuję w mini przenośnej szufladce , kupiłam ją jakiś czas temu w Biedronce za ok 20 zł. Niezastąpiona. Wszystko pomieści, co jest dla mnie niezbędne. Bardzo pojemna.






Pozdrawiam cieplutko :)

2 komentarze:

  1. Przydatny taki organizer :)

    PS. Zapraszam do mnie na ROZDANIE, do wygrania Baby Lips Maybelline, eyeliner Rimmel oraz piaskowy lakier :)
    Wesołych świąt !

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak Kochana, polecam każdemu :) ja już sobie nie wyobrażam, żeby nie korzystań z niego :) pozdrawiam i również życzę Wesołych i zdrowych Świąt :)!!!

    OdpowiedzUsuń