sobota, 27 lipca 2013

Nivea Creme i Nivea Soft - kosmetyczny niezbędnik - kremy

Witajcie Kochane :) w ten przepiękny, słoneczny i cieplutki dzień :)


   Przygotowałam dla Was dzisiaj kolejny post, tym razem o kremach, bez których nie potrafię się obejść ;) zapewne nie tylko ja, ale i bardzo dużo z Was :)

  A więc przedstawiam Wam moje 2 ukochane kremy : Nivea Creme i Nivea Soft





   Kremy te używam od dobrych parunastu lat ;) oczywiście przetestowany został najpierw sukcesywnie przez moją mamę :), ale nie tylko nią ;) bo u mnie w rodzinie akurat te kremy to standard. Każdy używa :) w zależności od indywidualnych potrzeb.


Krótka recenzja kremu Nivea Creme:

- krem przeznaczony jest zarówno do ciała, jak i do twarzy, ja osobiście stosuje go punktowo, np pod oczy, na wszelkiego typu trądzik ( polecam, zdecydowanie łagodzi jego stan, zwłaszcza stosowany na noc - grubsza warstwa na takie miejsce i lepiej się goi )
 - przepiękny zapach,
 - bardzo tani ( a obecnym kryzysie to mega plus, cena ok 3,50 zł)
 - wydajny ( ten krem starcza mi na co najmniej 2 miesiące )
 - nie podrażnia skóry
 - maksymalne nawilżenie

Ogólna ocena 5/5



Recenzja kremu Nivea Soft:

Używałam wielu kremów na dzień pod makijaż, jako bazy ( z racji tego, że mam bardzo suchą skórę, jednak zawsze efekt był nie taki, jak oczekiwałam) , aż w końcu trafiłam na te małe cudo.
 - bardzo delikatna konsystencja
 - bardzo szybko się wchłania, idealny jako baza pod makijaż
 - idealne nawilżenie
 - piękny zapach
 - przystępna cena (ok 12 zł)
 - bardzo wydajny

Ogólna ocena 5/5


Zdecydowanie polecam oba kremy do codziennego użytku :)


Czekam na Wasze opinie o tym kremie :)

Pozdrawiam serdecznie, buziaki :)

3 komentarze:

  1. Ja mam tą tradycyjną wersję i jestem z niego bardzo zadowolona, jeden z najlepszych kremów ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z Tobą Kochana :) ja również uważam, że ten krem jest jednym z hitów kosmetycznych ponadczasowych :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak na mój gust to kremy świetnie się ze sobą wymieniają. Klasycznej Nivei nie nałożyłabym na twarz, gdyż mam cerę mieszaną, więc wtedy używam softa. Na spękane usta czy na dłonie na noc soft jest za słaby i sięgam wtedy po klasyczną Nivejkę :)

    OdpowiedzUsuń