wtorek, 23 lipca 2013

Biżuteria autorska hand - made - perełki oraz kryształki Swarovski Crystallized

Witajcie Kochani :)

  Każdy z nas ma jakieś pasje, które chce sukcesywnie rozwijać. Ja od ponad 3 lat zajmuję się tworzeniem biżuterii artystycznej, typu hand - made. Uwielbiam to :) dzięki temu wiem, że mogę sprawić nie tylko sobie, ale także innym małą niespodziankę. Swoją biżuterię sprzedawałam w takich krajach, jak Polska, Niemcy, Francja, Wielka Brytania czy też USA. Oczywiście wszystko legalnie i z zezwoleniami na tego typu handel :)

  Dzisiaj chciałabym Wam przedstawić kilka projektów mojego autorstwa - a mianowicie w pierwszej odsłonie biżuterii ślubnej.




Ja zaczynałam tworzyć biżuterię na samym początku, kiedy to jeszcze hand- made na polskim rynku nie było aż tak bardzo popularne. Obecnie bardzo dużo osób zajmuje się tego typu profesją. 

A Wy Kochani posiadacie jakieś talenty, zainteresowania czy też hobby tego typu? :)

Pozdrawiam serdecznie :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz