poniedziałek, 22 lipca 2013

Balsam do ciała Ziaja Kozie mleko

Witajcie Kochani :)

  Po dość długiej nieobecności wracam do Was z kolejną porcją osobistych recenzji na temat kosmetyków :). Dzisiaj postanowiłam dodać 2 recenzje. Zacznę od balsamu do ciała. W końcu szczególnie w wakacje zadbana skóra to podstawa. Każda z nas uwielbia pokazać w upalne dni dni troszeczkę więcej ciałka :).




  Od dawna poszukuję idealnego dla siebie balsamu, który będzie zarówno niedrogi, dobrze nawilżający i pięknie pachnący. Tak więc ostatnio postanowiłam wypróbować jeden z balsamów Ziaji, a mianowicie kozie mleko.

Według producenta jest to odżywczy balsam, który ma za zadanie nawilżać, zmiękczać oraz wygładzać naskórek. A także chronić naszą skórę przed działaniem wolnych rodników.

  Pojemność 400 ml - cena ok 12 zł

Moja opinia na temat produktu:

- według mnie bardzo łatwo się rozsmarowuje,
- bardzo dobrze nawilża skórę,
- posiada bardzo wygodne opakowanie z pompką,
- ogólnodostępny, można go kupić w każdej drogerii a także większym sklepie spożywczym,
- niska cena,
- bardzo wydajny, starcza co najmniej na 1,5 miesiąca,
- bardzo szybko się wchłania,
- nie podrażnia skóry, więc jest idealny również dla skóry wrażliwej


Jedynym minusem dla mnie jest zapach. Osobiście kompletnie do mnie nie przemawia.
Poza tym drobnym szczegółem mogę stwierdzić, iż balsam obecnie uważam za jeden z najlepszych, jakich kiedykolwiek próbowałam.

Ogólna ocena wyglądu i jakości: 4,9/5

Z czystym sumieniem polecam zakup tego produktu :)


Zapraszam serdecznie na mój blog :) im będzie nas więcej, tym szybciej zaczną pojawiać się konkursy, w których do wygrania będą kosmetyki, ale także biżuteria :)

Pozdrawiam cieplutko ze słonecznego Gdańska :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz