piątek, 16 sierpnia 2013

Perfumy Be 4 Me - Biedronkowe cudeńko zapachowe

Hey Kochane :)

  Dzisiaj postanowiłam Wam przedstawić największe moje odkrycie, jeżeli chodzi o kosmetyki zakupione w Biedronce. A mianowicie perfumy. I szczerze mogę przyznać, są to istne cudeńka za malutkie pieniądze. Więc na każdą kieszeń :)

  Każda kobieta uwielbia pięknie i zmysłowo pachnieć. I większość z Nas wydaje na to nie małe pieniądze. Ja również należę do tego grona. Ale jeżeli jest okazja ślicznie pachnięć, ciut nie drogimi markowymi perfumami i przy okazji zaoszczędzić duże pieniądze, to dlaczego by nie skusić się na tańsze zamienniki drogich perfum?!

  Na jednym z blogów przeczytałam bardzo ciekawy wpis o perfumach - Be 4 Me, dostępnych w Biedronce. Więc bez większego namysłu, postanowiłam sama sprawdzić, czy jest to faktycznie prawda.

 Mianowicie jedna z blogerek twierdzi, że perfumy te do złudzenia przypominają "DKNY Be Delicious”, czyli inaczej perfumy o kształcie zielonego jabłuszka. Uznawane przez wiele kobiet za jeden z najpiękniejszych zapachów.



I w 100% mogę podpisać się również pod tym stwierdzeniem! Nie tylko opakowanie jest inspirowane oryginałem, ale i sam zapach jest niemalże identyczny, co perfumy DKNY.

Moja ocena:

- pięknie pachnie,
 - zapach początkowo lekko owocowy, który z upływem czasu zmienia się bardziej kwiatowy i zmysłowy,
- wyczuwalne nuty zapachowe, to : jabłko, ogórek , konwalia, róża, fiołek,
- zapach bardzo długo utrzymuje się na skórze, nawet do kilku godzin,
- pojemność 15 ml,
- cena ok 7 zł,
- jedynym minusem, jak dla mnie jest buteleczka, która niestety nie posiada zamknięcia.


Polecam w 100%! 

Pozdrawiam cieplutko :)

3 komentarze:

  1. jakiś czas temu w biedronce kupiłam perfumę Lucca Cipriano "my treasure" i jest ona alternatywą do Lacoste "pour femme" śliczny zapach, niemal identyczny co orginał, 50 ml, ceny nie pamiętam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację :) perfumy w biedronce są takimi zamiennikami drogich perfum :) na pewno kupię i wypróbuję ten zapach :* buziaki :*

      Usuń
  2. Także posiadam te perfumy. Moja babcia mi je kupiła w biedronce i nie byłam do nich przekonana do puki ich nie poczułam są cudowne :)

    OdpowiedzUsuń