sobota, 17 sierpnia 2013

Moje kosmetyczne must have na nadchodzącą jesień

Hey Kochani :)

  Dzisiaj nietypowy pościk :) a mianowicie o moich kosmetycznych must have na najbliższe miesiące :)

  Każda z Nas uwielbia testować kosmetyki, ja również :) i postanowiłam ostatnio, że powoli będę spełniać swoje marzenia i wypróbowywać co raz to różniejsze kosmetyki, począwszy od tych tańszych, skończywszy na tych drogich, markowych.

Dzisiaj przedstawiam Wam 3 kosmetyki do makijażu :), te które chciałabym kupić jak najszybciej :) 

A z racji tego, że kończy mi się właśnie podkład, róż do policzków oraz cienie :) to jest moje najpilniejsze must have :)


1) Diorskin Eclat Satin Moisture release satin makeup



Według producenta intensywnie nawilża i odżywia skórę, cena ok. 150 zł
Do wyboru mamy aż 6 kolorów :) Osobiście skusiłabym się na nr 202 - cameo.

2) Róż Diorblush Glowing color powder blush


Nie mamy niestety dużego wyboru kolorystycznego, bo jest dostępny tylko i wyłącznie w jednym odcieniu. Ale uważam, że idealnie będzie pasować zarówno dla blondynek, jak i brunetek. 

 Cena ok 200 zł.

3) Cienie IsaDora Eye Shadow Quartet

Do wyboru mamy paletki w kilku odcieniach. A dokładnie 18. Więc kolorystycznie, wybór jest ogromny :) Ja osobiście zdecydowałabym się na Nr 20 - classic brown . Uwielbiam klasyczny, delikatny makijaż oczu. Cena ok 68 zł.


A jakie jest Wasze makijażowe must have nadchodzącej jesieni ? :)

Pozdrawiam cieplutko i miłego wieczorku życzę :) Buziaki!!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz